VBRO Evergreen

Brugge pakt uit met 4de shoppingmagazine

Stad Brugge lanceert begin september een vierde editie van het succesvolle shoppingmagazine. In deze uitgave ontdekt de lezer samen met Julius Persoone en Cilou Annys hun favoriete zaken in Brugge.

200 zaken in de kijker

In de nieuwe editie van het magazine ontdekt de lezer verborgen parels, gevestigde waarden, nieuwe adresjes en de allerlaatste trends. Nummer vier van het shoppingmagazine telt ruim 150 handels- en horecazaken. Er komen ook heel wat nieuwe adressen aan bod. “Brugge is altijd in beweging. We hebben enkel in 2023 al ruim 30 nieuwe zaken mogen verwelkomen in de stad en die geven we graag een plaatsje in het magazine”, zegt schepen van Werk en Ondernemen Pablo Annys.

“Dit magazine is een ideale manier om te tonen wat onze stad allemaal te bieden heeft. Onze local heroes, de lokale ondernemers, vormen het DNA van ons kernwinkelgebied. We zetten ze op deze wijze graag extra in de kijker. De trendy uitstraling van het shoppingmagazine toont dat Brugge veel meer is dan een historische stad. We blijven verrassen”, zegt burgemeester Dirk De fauw.

Bekende locals

Die leuke adresjes zijn onder andere de favorieten van de jonge Brugse ondernemers Julius Persoone en Cilou Annys. “Het nemen van de stap naar het ondernemerschap is vaak een uitdaging. Gelukkig stimuleert Stad Brugge haar ondernemers om te blijven investeren en te groeien. Door allerhande initiatieven, waaronder dit magazine, blijft de stad bruisen”, zegt Cilou Annys.

Het magazine bestaat uit 44 kleurrijke en boeiende pagina’s in handig A5-formaat. Er worden 45.000 exemplaren verspreid over de provincie en je kan ze ook terugvinden in heel wat handelszaken en toerismepunten in het stadscentrum. Daarnaast is het magazine ook digitaal na te lezen.

Foto©Persdienst Stad Brugge

VBRO-Flashback!

VBRO-Flashback!